Účinnost a efektivnost naší technologie dokumentuje její používání společností ArcelorMittal Ostrava a.s. (ISPAT NOVÁ HUŤ a.s.) - největší hutnickou aglomerací v České republice. V areálu tohoto gigantu se nachází 260 km železničních tratí a 1100 výhybek, které jsou provozovány těžkými železničními vozy s mimořádným nápravovým zatížením. Od června 1997, kdy Nová Huť zakoupila navařovací zařízení RAIL HOPPERTM, bylo technologií navařování rekonstruováno více než 400 opotřebovaných výhybek, čímž vedení společnosti Nová Huť ušetřilo významný objem finančních prostředků.
Od října 1999 je RAIL HOPPERTM (zařízení pro navařování výhybek) a RAIL WALKERTM (zařízení pro navařování tramvajových oblouků) používán Dopravním podnikem Ostrava, který navařováním rekonstruoval více než 1000 výhybek a 6000 m oblouků. Dopravní podnik Ostrava a.s. se od začátku realizace projektu navařování tramvajových oblouků významně podílel technickým vybavením, odbornými zkušenostmi, iniciativním přístupem a vstřícností svých pracovníků na úspěšném vyřešení a provozním ověřování patentované technologie navařování kolejnic bez předehřevu.
V červnu 2000, na základě spolupráce s M/s. VAFET a Technickou Univerzitou Budapešť, byl navařen zkušební úsek, na jehož základě naše technologie získala oficiální schválení k používání při opravách výhybek a tramvajových oblouků na území Maďarska.
V červenci 2000 společnost SECO-RAIL zakoupila první RAIL HOPPERTM, se kterým úspěšně navařuje tramvajové výhybky ve Francii. Výsledky těchto navařování umožnily společnosti SECO-RAIL získat 5-ti letý kontrakt na navařování tramvajových tratí v Bruselu. K dnešnímu dni již společnost SECO RAIL zakoupila a používá 5 ks navařovacího zařízení RAIL WALKERTM a jedno zařízení RAIL HOPPERTM.
V listopadu 2003 zakoupila společnost Stagecoach Supertram Maintenance Ltd. RAIL WALKERTM, který je používán na opravu opotřebovaných tramvajových oblouků a křížení v Sheffieldu, Velká Británie.
Od září 2006 používá navařovací automat RAIL HOPPERTM ukrajinská firma OOO PROMMECHTEX k navařování železničních a tramvajových výhybek v Krivém Rogu a v Kyjevě.
Reference - kontaktní osoby: